fredag den 1. januar 2010

1. juledag i familiens skød



Sådan så vejret ud denne hyggelige 1. juledag i Brønderslev, hvor vi var samlet 20 individer med direkte tilknytning til mine forældre.



Vi har en fast tradition om at vi alle danser om juletræet 1.juledag og får gaver bagefter - gaverne har min far købt og de spænder vidt fra nærmest hadegaver til virkelig dejlige gaver. Der er én gave til hver og vi må bytte gaver både inden vi pakker ud, men også efter - rigtig sjovt med basarstemning i Søndergade.



Sidste men absolut ikke mindste tradition er at vi spiller dart i kælderen og ALLE der har lyst, er med. Vi spiller klart for at vinde og dette års klimaks var far + 2 x søn kampen mellem Poul og mig - desværre tabte jeg efter en fænomenal afslutning af Poul....en afslutning som jeg hylder, da jeg ved det aldrig sker igen fra hans side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar