mandag den 11. januar 2010

Min fødselsdag

Min fødselsdag blev fejret i pomp og pragt - jeg blev vækket med fødselsdagssang, satte mig til et veldækket morgenbord og efter at have slået mave i et stykke tid drog vi alle en tur til Thise Bakker. Der stod programmet på kælkning på den 35 højdemeter høje bakke, som dannede baggrund for mange sjove og lidt vilde ture på kælkene



Vi kæmper os mod toppen og nyder snart turen ned igen...




Der er dømt afslapning for foden af bakken og batterierne lades op til endnu en tur..


Om aftenen fejrede jeg fødselsdagen i herligt selskab. Et selskab hvor vi tit har det rigtig skægt og griner så tårerne triller - denne fødselsdagsfest var ingen undtagelse.



Mathias, Markus og Laura nyder den veltillavede mad, som var blevet lavet i fælleskab - man bor vel i et kollektiv....




Lene og Leif er fuldstændig ødelagt af grin pga. Lasse, som luftede sin nye frisure..




Lasse´s nye frisure som lagde selskabet ned af grin - er han ikke lækker?


Bagefter gik der helt inflation i fjollebilleder og nedenstående to billeder af henholdsvis Laura og Lasse tog prisen for de sjoveste billeder (som kan offentliggøres......af hensyn til folks velbefindende)






Er der nogen som kan gøre som Laura - suge næseboerne flade samtidig med at hun puster luft ud mellem læberne, så det ligner hestelæber? Det burde være en fysisk umulighed!




Hehe det burde også være en fysisk umulighed at se ud som Lasse på dette billede....


En perfekt afslutning på min fødselsdag, som blev helt speciel og en dag som jeg nok aldrig glemmer......wonder why!

ps: Også tak til den hemmelige gæst for din store indsats.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar