onsdag den 13. januar 2010

Næsten en ud af kroppen oplevelse..

Host host host.......har været en stor del af min sidste uge - jeg kan ikke komme af med de nullermænd som konstant opholder sig langt nede i min hals! Jeg har flere gange været ved at hoste lungerne ovenud og mit hoved er ved at sprænges, når jeg hoster - varm the, cacao osv. har endnu ikke hjulpet, så måske skal jeg bare gå i den kolde afdeling i stedet?

Yderligere er Laura nu syg på trediedagen med ondt i maven, så der bliver trukket store veksler på min faderlige overskud - i sådan en situation ville det være rart at være to om at dele opgaverne, men heldigvis står rigtig gode venner klar med hjælp. Tusind tak for det - I er uundværlige.





Lige nu er jeg lige så træt som på billedet! Sofaen, Gurli og fjernsynet trækker helt vildt i mig........zzZZzzZZzzzzz :-)

1 kommentar:

  1. Du kunne jo bare tage på arbejde og så sende Trunten over til mig. The nurse to the rescue :) Glæde dig over at der snart er varme kanelsnegle og kakao på vej

    SvarSlet