torsdag den 28. januar 2010

Små mærker med stor virkning

Hvorfor viser jeg et billede af mit køkkenvindue?
Er jeg blevet gennemført kedelig?
Nej såmænd ikke - kig efter de to små mærker i vindueskarmen.......




Okay du kunne ikke se dem - her får du lige det nederste på tæt hold...





...og her det øverste lidt større mærke. To mærker med stor effekt på mit liv...





Hvad sker der for mig lige nu?
Er jeg blevet fuld?
Eller er øverste etage brændt helt sammen?

Efter min mening ingen af delene, men til gengæld vil jeg bare gerne fortælle at de to mærker er skyld i, at min stue og stuens alter pt. ser sådan ud....





På ovenstående billede mangler mit 42" tv, min Wii og diverse dvd-film.......nu falder ti-øren!


Jeg har haft indbrud i mit hus - "#¤%&#"¤#%# - kan ikke beskrive hvor træt af det jeg er!!!!!!
Ville af hele mit hjerte ønske jeg kunne udsætte de infame primitive hjernedøde talentløse fladpandede tyndarmede taber-tyveknægte for samme tur - det ville de fandme have godt af og kunne så forhåbentlig se, hvad de påførte andre med deres tyveritogter - pt. er de efter min mening verdens største idioter!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar