mandag den 11. januar 2010

NM i basket med eleverne

Tirsdag d. 5 januar tog jeg sammen med mine basketelever til NM på HCI ved Haverslev.
Vi havde en rigtig god dag - specielt fordi jeg havde regnet med at vi endte i sidsteplads-slutspillet, men drengene overraskede og spillede sig i semifinalen, hvor de tabte til de senere vindere fra HCI.



Drengene varmer op til dagens første kamp - god stil, Mike!





Semifinale: Magnus fører bolden op til et af vores utallige point - desværre færre end modstanderen.....



Sådan så motorvejen ud hele vejen hjem - et hjulspor ryddet...


En rigtig god dag, hvor dagens gennemgående spørgsmål var, om vi ville blive nødt til at overnatte i Haverslev pga det massive snefald - dette blev dog ikke nødvendigt, da bussen fragtede os sikkert hjem.


Ps: Var spændt på om jeg selv kunne køre hjem fra skolen.....billedet af min bil giver vel nærmest svaret...



og Højskolevej som jeg skulle forsøge at køre på så sådan ud...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar